ponedjeljak, 8. veljače 2016.

Oriflame Masquerade svjetlucavi losion za tijelo i mirisni sapun




Volim ljubičasto...:) Obično mi se sviđaju mirisi i pakovanja kozmetike ljubičaste boje, malo koja da mi nije odgovarala.. 

Kolekcija Masquerade je fina što mirisom, što pakovanjem. Kupila sam ova dva proizvoda i poklon kutiju. Toaletnu vodu nisam još, jer imam mnogo parfema, a možda će brzo doći na red na mom šoping spisku.:)

Oriflame Masquerade svjetlucavi losion dolazi u sjajnoj ljubičastoj tubi od 150 ml. Miris je po meni pomalo orijentalni, zavodljiv. Ima blagi srebrnkasti sjaj na koži, kad se nanese. 




Oriflame Masquerade sapun je prekrasnog izgleda i mirisa. Volja vam ga držati u ormaru kod garderobe da miriše ili prati ruke s njim. Oboje je mirisno zadovoljstvo.




Moja preporuka za narudžbu. 

Hvala što me pratite...:)



Nema komentara:

Objavi komentar