subota, 31. listopada 2015.

Pesto - ukus Italije



Morala sam da pokušam da napravim pesto, jer ga nema svagdje kupiti, a volim ga.
Ima veliku prednost što se može koristiti za tjesteninu, za pizzu, za sendviče, uz grickalice...
Pogotovo je sad dobar za raznovrsnu ishranu, kad smo čuli najnovije vijesti o mesnim proizvodima i crvenom mesu, koje moram priznati i nisam koristila previše zadnjih godina.
Ne dođe baš jeftin ni u kućnoj verziji, ali ko voli napravi.:)
Imam svoj svježi bosiljak, pinjole nisam ni tražila, mislim da ih nema ni naći kod nas. Mijenjaju ih orašasti plodovi, sve ostalo sam nabavila i krećem u izradu...

I evo rezultata...nije baš mnogo zelen kao kupovni, mora da sam stavila manje bosiljka ili više oraha i parmezana...Prvi put pravim. Zato je ukus odličan. Ali, količina je mala.:(  Trebalo bi povećati dva puta.

Ako nekoga interesuje recept da napravi može mi se obratiti. Znam da ima mnogo i onih koji nisu ni čuli za pesto. I ja sam ga skoro otkrila. :)





Nema komentara:

Objavi komentar